Een na laatste dinsdag... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu Een na laatste dinsdag... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu

Een na laatste dinsdag...

Door: LindaHilbink

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 November 2011 | Griekenland, Athene

Vandaag begon al weer goed in de bus want onze bus heeft tentakels die eraf kunnen als je niet fatsoenlijk kunt rijden... Nou dat is in nog geen 5 min twee keer gebeurd.. Dus dat begon al weer goed. Op het werk aangekomen gingen we weer mee met Jorgos en daar hebben we weer alles schoongemaakt behalve de girraffen stal, dat was wel jammer want dan stinken we niet zo... Verder heb ik nog de ezels schoongemaakt en het bad van Vickie de irritante otter. Ze komt steeds naar je toe en dan gaat ze tegen je aan klimmen en probeert ze je te bijten. Dit is best wel irritant en als er bezoekers staan mag je nog niets doen ook niet... Daarna hadden we niet veel meer te doen en bleef die gast maar praten over zijn "film" die hij aan het schrijven is. Het ging maar door en ging maar door en heb het hele verhaal nu al 100x gehoord. Gelukkig kwam Elmos eraan en typte ik op mijn mobiel help neem me alsjeblieft mee ik wordt gek van hem en zijn script! Hij lachte me uit maar nam me gelukkig wel mee dus hebben we in het golfkarretje gezocht naar zijn vogel die hem gevlogen was. Helaas hebben we hem niet weer kunnen vinden dus waarschijnlijk is hij hem nu kwijt :( Daarna hebben we niet veel meer gedaan en in de bus naar huis stonken we niet erg genoeg want we stonden weer lekker op elkaar gedrukt in de bus. Je hoorde wel een paar keer mensen echt zo snuiven van he wat is dat in hemelsnaam maar verder niet. Nu zijn we weer thuis en gaan lekker op tijd naar bed want we zijn zoals gewoonlijk weer lekker moe...

Ik zal morgen dat ding van glas op de foto zetten als ik het niet vergeet ;)
En anders zien jullie hem wel als ik weer thuis ben ;)

  • 01 November 2011 - 18:02

    Sannie:

    Hallo Linda,het schiet al weer aardig op dat je weer naar huis gaat.nog een dikke week en dan zien we je al weer.Gelukkig.Ga zo weer naar de zumba met je ma.Nou geniet er nog maar even van.Groetjes Sannie

  • 01 November 2011 - 19:49

    Opa En Opa:

    Wat een prachtige foto.
    Maar ik mis nog wel steeds jouw mooie broek
    Groettjes

  • 01 November 2011 - 20:41

    Mam:

    Ik ben nu ook wel moe van de zumba haha en ik denk dat ik bijna net zo stink als jullie gisteren :)
    Gelukkig heeft daar verder niemand last van, alleen Sannie in de auto :)

  • 02 November 2011 - 08:35

    Sannie:

    Ik heb in de auto niks geroken (denk dat ik naar hetzelfde ruikte)Maar ik was ook heel moe,zo komt het luie zweet er een beetje uit bij mij,toch? Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Linda

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 44502

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 10 November 2011

Alweer Griekenland

27 Mei 2011 - 18 Juli 2011

Athene

Landen bezocht: