Een na laatste stagedag bij de Apen en Katachtigen - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu Een na laatste stagedag bij de Apen en Katachtigen - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu

Een na laatste stagedag bij de Apen en Katachtigen

Door: LindaHilbink

Blijf op de hoogte en volg Linda

24 Oktober 2011 | Griekenland, Athene

Vanmorgen was het al weer heel erg snel 6 uur. Te snel eigenlijk.. De weg naar het park viel ons dan ook best wel zwaar maar we zijn aangekomen ;)
Toen we er waren mocht ik met Mypto mee naar de apen. Hier heb ik weer een aantal apen verblijven schoongemaakt en bij de doodshoofdaapjes sprongen ze meteen weer op me en begonnen op mijn schouder te eten. Telkens sprongen ze weer op en af en ik wou weglopen en toen merkte ik dat ik ergens met mijn staart aan vast zat. Ik keek om en toen zat er zon klein geel bolletje op de tak die met zijn handje mijn staart vasthield en zelf op de tak bleef zitten. Ja dan zit je vast :P Gelukkig sprong ie daarna wel weer op mijn schouder dus was ik weer bevrijd. Verder heb ik nog wat dingen schoongemaakt en na de middag heb ik Kelly weer geholpen in een groot vogel verblijf waar ze weer alles moest schoonmaken. We waren mooi op tijd klaar dus konden daarna zo door naar de bus. We stonden daar samen met Dimitries alleen moet hij de andere kant op. We schreeuwden over de weg naar elkaar en hij zei dat hij zou winnen dat zijn bus er eerder was. We bleven dus maar kijken en kijken naar welke bus eerder was en in de verte zagen we een bus zijn kant op komen. Hij sprong al en juigde en de bus stopte maar reed ineens door! Het bleek de verkeerde te zijn dus wij hadden de grootste lol ;) Toen kwam er een bus onze kant op, dus wij maar schreeuwen en springen maar dat kon niet anders dan de verkeerde zijn. Gaan er vier bussen langs, mag je er 3 nemen komt net die ene die je niet kunt pakken. Zucht. Dus stonden we er nog steeds dus begon het weer. Gelukkig kwam onze bus toch nog eerder en hebben we hem vanuit de bus uit kunnen lachen :) Daarna hebben we nog even wat boodschappen gedaan en hebben we onderweg wat te eten gehaald. Toen zijn we aangekomen in ons hotel waar het beneden behoorlijk gezellig was dus zijn we daar een poos blijven hangen en hebben we met een boel mensen gepraat waaronder een half dove man die heel goed engels kon dus dat was wel gezellig. Nu zitten we boven en hebben net gezien dat de stakingen van morgen wel door gaan dus er rijden weer voor 24 uur geen bussen en metro's etc. dus dat is weer een gedwongen dagje vrij... Dit betekend weer uitslapen en dat we vandaag onze laatste dag hebben gehad in het team en dat we woensdag samen beginnen in het savanne team. Hier hebben we erg veel zin in maar eerst maar eens bedenken wat we morgen gaan doen. Waarschijnlijk gaan we verstandig doen en iets voor school doen maar dat moeten we eerst nog maar eens zien :P We gaan straks een filmpje kijken en dan maar eens lekker slapen zonder wekker :)

  • 24 Oktober 2011 - 20:17

    Mam:

    Wat weer een prachtige foto's! Maar ik wil dat filmpje nog wel zien hoor.
    Volgens mij was dat hartstikke leuk.

  • 24 Oktober 2011 - 20:22

    Opa En Oma:

    Geniet morgen maar lekker van je vrije dag .

    Het is toch wel hopeloos daar met het openbaar vervoer he?

    Dan is het hier toch wel anders

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Linda

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 44500

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 10 November 2011

Alweer Griekenland

27 Mei 2011 - 18 Juli 2011

Athene

Landen bezocht: