Weer werken na een korte vakantie - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu Weer werken na een korte vakantie - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu

Weer werken na een korte vakantie

Door: LindaHilbink

Blijf op de hoogte en volg Linda

28 Juni 2011 | Griekenland, Artémida

Vanmorgen konden we nauwelijks uit bed komen, we waren beiden zooo moe en hadden geen zin om te gaan werken. Gelukkig konden we al wat later uit bed dan normaal door de o zo leuke stakingen zoals gewoonlijk... We konden mee rijden met Georgina dus waren we om half 9 in het park. Hier ben ik begonnen bij de capucijnerapen, deze heb ik schoongemaakt en gevoerd. Daarna ben ik mee geweest met Andrea naar de katachtigen. Hier heeft ze een aantal dingen over verteld en hebben daar samen schoongemaakt. Ook liet ze me de jaguars zien. Wat zijn ze mooi zeg! Ze hebben een zwarte genaamd Jenny en een gevlekte gele genaamd Spotty. Spotty komt naar mensen toe en vandaag dus ook weer. Hij wou aan mij ruiken dus ik moest mijn hand vlak aan het gaas houden. Hij ging er telkens bij langs en dat is toch wel heel erg gaaf. Ik heb een jaguar geaaid en toch ook eigenlijk weer niet ;) Toen dat klaar was hebben we even met de kleine poema's gespeeld en het verblijfje schoongemaakt. Daarna zijn we bij ik weet zo de naam niet meer ingeweest. Dit waren katachtigen waar ze wel bij in gaan maar eigenlijk is het ook wel weer gevaarlijk... Andrea was aan het werk en ik met twee anderen moesten de dieren in de gaten houden en als ze er aan kwamen Andrea waarschuwen en onze bezems gebruiken om ze op een afstand te houden. Gelukkig is alles goed gegaan en hebben we zelf ook nog een plantje kunnen planten. Dus als ik over een aantal jaar weer kom staat hij er nog als het goed is :P Toen dit gedaan was waren we klaar en mocht ik al gaan. Jammer genoeg was Laura nog lang niet klaar en heb ik dus op haar gewacht. Toen Laura klaar was moesten we nog langer wachten omdat Georgina pas na 5 uur weer naar huis ging. Toen hebben we iemand anders gevonden die ook naar Loutsa moest en zijn met haar meegereden :) Zo waren we toch nog redelijk op tijd terug. Pas na 7 uur zagen we Georgina thuis komen dus als we geen lift hadden gehad waren wij dus ook zo laat geweest... Morgen is er nog steeds een "strike" dus rijden de bussen alweer niet. We moeten nog even kijken hoe we daar gaan komen. Maar gister heeft Elmos ons al aangeboden om ons mee te nemen maar die moeten we vanavond dan nog maar even spreken. Ik hoop dat dat gaat lukken want het internet valt hier steeds weer weg...

  • 28 Juni 2011 - 19:10

    Opa En Oma:

    leuke fotos hoor wees maar voorzichtig met die dieren

  • 28 Juni 2011 - 19:53

    Mam:

    Ik denk dat de verzorgers van Emmen raar op zouden kijken als ze jouw verhalen horen. Zij kunnen zich vast niet voorstellen wat jij daar allemaal mag doen. Wel erg leuk. Ook wel een beetje eng:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Artémida

Athene

Attica Park

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2011

Een na laatste dag...

16 Juli 2011

Scuba Diving!

15 Juli 2011

Laatste stage dag

14 Juli 2011

Locken bij de katachtigen

13 Juli 2011

De grote dag! Zwemmen met de dolfijnen!
Linda

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 44507

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 10 November 2011

Alweer Griekenland

27 Mei 2011 - 18 Juli 2011

Athene

Landen bezocht: