Onze geliefde bejaarden :) - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu Onze geliefde bejaarden :) - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu

Onze geliefde bejaarden :)

Door: LindaHilbink

Blijf op de hoogte en volg Linda

30 Juni 2011 | Griekenland, Artémida

Vanmorgen konden we bijna niet uit bed komen want we zijn er zoals gewoonlijk weer iets te laat in gegaan dus dat was weer een ramp vanmorgen. Toen we eindelijk klaar waren en bij de bushalte stonden zagen we onze geliefde bejaarden weer. Ja deze hadden we wel al een hele poos niet meer gezien! We wisten meteen weer waarom we ook alweer zo gek op ze waren! De ouwe vieze bejaarde man roggelde weer een paar keer goed en we wisten meteen weer wat we de afgelopen dagen gemist hadden! Dat geroggel is echt heerlijk op de vroege morgen hoor! Dan komt die leuke te kleine bus eraan en dan mag je natuurlijk weer staan. Ik ben iets doorgelopen en Laura bleef bij de deur staan. Hier had ik dus echt geen zin in he, deur open, dikke bejaarden stinkend en schreeuwend voor je langs of over je poten heen, deur dicht als dat nog past en dan weer 100 meter rijden en weer dezelfde ellende opnieuw. Nee dankje ik stond wel goed :) Het werd dus steeds drukker er drukker dus ik dacht laat ik maar alvast richting de deur lopen want dan kan ik er in ieder geval uit bij onze halte. Op dat moment drukte er iemand op het knopje voor de aankomende halte. De bus stopt, het mens stapt uit, de deuren gaan dicht, de bus rijd weer verder. Schreeuwt er ineens zon idioot wat naar de buschauffeur en die trapt op de noodrem. De deuren gaan weer open... Begint die man ineens tegen mij te schreeuwen. Ik terug in het Nederlands: Ja meneer je kan wel gaan schreeuwen maar ik versta jou net zo weinig als jij mij verstaat dus hou je mond maar gewoon. Toen ging hij in het engels: Je moet er toch uit? Uhm nee?! Anders had ik dat wel gedaan he en dan had ik ook wel op het knopje gedrukt denk je ook niet? De deuren gingen eindelijk weer dicht wat nauwelijks wou. Wij maar kijken waar we eruit moesten maar ondertussen begonnen die zeer geliefde bejaarden steeds meer tegen ons te lullen in het grieks. We waren er zo flauw van dat we maar een halte eerder eruit gestapt zijn... Owja! We weten wat die ***** bejaarden doen om 7.15 uur in de bus 's morgens! Ze gaan zwemmen! Ja echt waar! Dat moet perse zo vroeg 's morgens! En dan schreeuwen ze ook nog de hele bus door! En waar dat over gaat wil je niet weten! Het gaat over wat ze gister gegeten hebben en wat ze vanmiddag gaan koken! Ja dat is ook wel zo boeiend dat de hele bus dat moet weten zeg! Dat kun je ook niet in het zwembad vertellen.. Zucht! Maargoed dat was de bus. We liepen naar het park via de achterkant. We waren hier nog maar één keer langsgegaan en dat was met Dimities en hij heeft een kaart voor de deur maar normaal staat hij open zei hij. Dus wij staan daar mooi voor een dichte deur.. Na een aantal keer geschreeuwd te hebben bleef de deur gesloten. Het duurde mij te lang dus ik ben maar gaan klimmen. Ik kwam er met mijn kop overheen en ben gaan schreeuwen. De indiaan zag me, lachte en deed de deur open. Ja echt de morgen begon alweer goed. Ik mocht kiezen wat ik wou doen dus ik koos voor de chimpansees. Hiervoor moest ik mee met Nikitas alleen was hij te laat. Na een half uur gewacht te hebben kwam hij er eindelijk aan. We hebben de cheeta's naar buiten gelaten en ik ben daar alvast begonnen met schoonmaken. Toen ik klaar was mocht ik naar de chimpansees. Eerst heb ik ze uit mijn hand gevoerd maar dat was wel eng want 2 of 3 apen proberen je arm te grijpen en als ze dat lukken dan ben je de bok want dan probeert ie je door het gaas te trekken. Na het voer buiten verstopt te hebben mochten ze naar buiten. Dit gaat altijd gepaard met een hoop kabaal en geschreeuw van de dieren. Als ze eenmaal buiten zijn en het voer hebben gevonden zijn ze zo mak als wat :P Nu kon ik mooi de binnenverblijven verblijven schoonmaken. Hier merk je pas hoeveel wij op ze lijken! Het ene verblijf was zo schoon als wat en in het andere verblijf was al het stro van de tafel op de grond gegooid en had ie overal overheen gezeken dus moet je dat allemaal weghalen. Na een half uurtje was ik klaar en was het bijna pauze tijd. Na de pauze ben ik weer meegeweest met Andrea naar de katachtigen. Eerst hebben we wat verblijven schoongemaakt en zijn in het buitenverblijf van de poema's bezig geweest. Daarna hebben we nog even met Spotty de jaguar gespeeld :)
Ook heeft de vrijwilligster die gisteren bijna stond te janken om het konijntje hier twee schildpadden bij in gedaan als verrijking. En ja die gaan ze dan eten en wij stonden daar te kijken. Ze stond weer bijna te huilen en ik zei dat zij ze vermoord had want zij had ze er bij in gedaan.. Nee dat heb ik niet gedaan! Ik moest dat doen van Andrea! Ja dus heb jij het wel gedaan:P Maar je hebt gister ook vlees gegeten dus ben je zelf net zo.. Ja en dat kon ze niet ontkennen... Maar ze bleef het niet leuk vinden, ik begon het steeds leuker te vinden :P
Daarna hebben we het vlees klaargemaakt voor morgen en toen was het alweer pauze :) Na de pauze zijn we bezig geweest in het reptielenhuis... Hier hebben we alle gewone werkzaamheden gedaan totdat er opeens mensen heel lang bleven kijken naar een hoekje... Hier lag een rat, de mensen vroegen of die ontsnapt was uit het slangenverblijf. Nou ehm nee lijkt me niet he anders konden die slangen ook ontsnappen. Ow oke dus het was geen voer voor de slangen? Nee dat was het niet maar nu wel. De deur gaat open en de rat wordt voor de neus gehouden van de slang. De eerst hapt niet toe. Dan maar de tweede, en ja hoor! Meteen greep hij de tegenspartelde rat en begon het te wurgen. Ik bleef kijken om er zeker van te zijn dat het goed zou gaan. Want er zat nog een derde slang bij in. Deze kwam steeds dichterbij... Hij wou de rat grijpen maar beet mis! Nu zat hij vast aan de andere slang!! Andrea?! Dit gaat niet goed! Ow fuck nee je hebt gelijk! Dan maar weer met de mega pincet proberen die rat weer af te pakken. Dit lukte niet en gelukkig was Antonis ook in het reptielenhuis aan het kijken en hielp meteen. Hij probeerde de slang er vanaf te trekken. Dit lukte niet dus pakten ze beiden maar een staart vast en begonnen te trekken. Antonis had de bijtende slang en legde hem weer terug. Andrea had de killende slang en die viel in het water met rat en al. Deze heeft hij lekker opgegeten en de mensen waren blij met de actie! Later zag ik Andrea en Antonis er weer bij in staan alleen weet ik niet wat er nu weer gebeurde maar hoorde hem wel zeggen dat ze geluk hadden dat zij niet gegrepen waren. De mensen vonden het helemaal geweldig natuurlijk :P Toen was alles hier klaar en toen zijn we nog even naar de kleine poema's gegaan. Het konijntje was plotseling foetsie...
Toen was het tijd en heeft Elmos ons een lift gegeven naar de Lidl zodat we daar boodschappen konden doen en niet helemaal dat klere-end hoefden te lopen:) Dat scheelde weer mooi :)
Ik denk dat dat het wel weer was voor vandaag. Ik ga zo maar eens naar bed in de hoop dat ik morgen dan iets makkelijker uit bed kan rollen.
Trusten :)

  • 30 Juni 2011 - 19:33

    Mam:

    Dis is echt een dagelijkse soap:)
    Nog mooier dan The Bold of GTST haha.
    Trekken aan slangen..... het moet niet gekker worden. Wat was er gebeurt als jullie er niets aan gedaan hadden?
    Hadden ze dan elkaar opgegeten???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Artémida

Athene

Attica Park

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2011

Een na laatste dag...

16 Juli 2011

Scuba Diving!

15 Juli 2011

Laatste stage dag

14 Juli 2011

Locken bij de katachtigen

13 Juli 2011

De grote dag! Zwemmen met de dolfijnen!
Linda

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 44500

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 10 November 2011

Alweer Griekenland

27 Mei 2011 - 18 Juli 2011

Athene

Landen bezocht: