Laatste stage dag bij de Apen en katachtigen - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu Laatste stage dag bij de Apen en katachtigen - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu

Laatste stage dag bij de Apen en katachtigen

Door: LindaHilbink

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 Juli 2011 | Griekenland, Artémida

Vandaag was het alweer de laatste stage dag voor mij bij de apen en katachtigen :(
Maar dan moesten we wel eerst de geweldige busreis overleven. Het was niet anders dan de andere keren maar de bus had honger! Een man ging eruit maar de deuren gingen al dicht dus had hij de tas van die man beetgepakt en reed er vandoor! Na geschreeuwd te hebben stopte de bus en spuugde hij de tas weer uit. Ja je beleefd nog heel wat met zon gevaarlijke bus. Toen we op het werk aankwamen was natuurlijk het hek weer niet open dus moest ik er maar overheen klimmen. Daarna heb ik heel sociaal de deur voor Laura opengedaan ;) Ik ben toen begonnen met het schoonmaken van de Cheeta's en de Linxen. Daarna ben ik naar Nikitas gegaan en hebben we samen nog een paar verblijven schoongemaakt. Daarna belde Dimitries of ik hem wou helpen want hij voelde zich niet zo goed. Nee vind je het gek als je de nacht ervoor uitgaat en om 4 uur pas een keer thuiskomt :P
Ik heb de capuzijnerapen schoongemaakt en gevoerd. Daarna mocht ik de doodshoofdaapjes doen en deze besprongen me. Ze zaten lekker aan mijn haar te trekken en wilden eraan hangen. Daarna zijn we nog even bij de zieke capuzijneraap gaan kijken maar dat leek heel slecht, we hebben wat water en voer naar binnen gekregen en uiteindelijk begon hij ook meer te bewegen en duwde onze handen weg. Dit was een goed teken. Na de pauze hebben we het voer gemaakt voor morgen en zijn we door het park gecrost met het karretje want als je daar buiten blijft zitten voor meer dan een uur valt dat ook op want er zijn camera's op ons gericht. Dus hebben we maar een rondje gemaakt door het park met een aantal pitstops. Toen was het zo plotseling pauzetijd en toen vroeg hij mij of Laura nog wat boeiends te doen had. Ik wist dat niet en vroeg waarom hij dat wou weten. Als ze niets meer te doen heeft mogen jullie zo wel weg want dan hoeven jullie niet met die ***** bus en kunnen jullie mooi met Vagellis? meerijden:) Okee beter! Na de pauze zijn we nog even wezen kijken bij het zieke aapje en hij leek weer zwakker geworden te zijn. Hij heeft een gat in zijn staart en dreigt hem te verliezen... Hij had ruzie in de groep dus hij kan niet meer terug. Zelfs als hij het overleefd neemt een andere dierentuin hem niet vanwege zijn staart. Dus waarschijnlijk krijgt hij straks een spuitje :( Om twee uur gingen we weg met de auto richting huis dus dit was lekker op tijd! Sinds vanmiddag al ben ik bezig met het fotoboek wat ik wil maken van deze stage. Nu maar hopen dat het hiermee wel wil want ik ben al helemaal gek geworden van enkele programma's.
Owja, Laura is net aangevallen door een vliegende batterij! Ze ligt half te slapen op bed met muziek op en opeens uit het niets verscheen daar een batterij die op haar sprong en ze schrok behoorlijk :P

We hebben net ook onze ticket geboekt voor de terugweg dus nu is het zeker, maandag 18 juli zijn we weer terug ;)

  • 02 Juli 2011 - 09:14

    Opa En Oma:

    we hebben net even alle fotos bekeken hardstikke mooi fijn dat je over twee weken weer terugkomt het gaat toch achteraf ook nog wel weer snel wat komt er na de apen

  • 02 Juli 2011 - 09:16

    Linda Hilbink:

    Maandag begin ik bij de reptielen voor een weekje.
    Na die week ga ik nog een weekje bij de savanne en dan is de stage alweer voorbij...

  • 02 Juli 2011 - 09:27

    Mam:

    Nou dit is wel een hele late reactie he?! Ik ben gisteravond uit geweest met Gitta naar de tent waar papa het geluid moest doen van Henk Wijngaard, een heleboel onbekenden en Jannes :)
    Bijna net zo mooi dan Crystaldream maar niet heus. Volgens mij heb je het nog steeds enorm naar je zin en dat vind ik geweldig maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook op verheug dat je weer thuis komt. De stakingen zullen nu wel over zijn. De wet is immers aangenomen. Dan helpen demonstraties toch niet meer.

  • 02 Juli 2011 - 09:29

    Linda Hilbink:

    Ow maar hier demonstreren ze om alles en niets ;)
    Ik denk niet dat de stakingen zo afgelopen zijn hoor..
    Dan gaan ze wel staken voor wat anders.

    Maar nu ben ik wel heel erg jaloers hoor :P

  • 02 Juli 2011 - 09:54

    Mam:

    Ja dat kan ik me wel voorstellen. Jij had ook wel heel erg graag naar Jannes gewild :)

  • 02 Juli 2011 - 09:55

    Linda Hilbink:

    Ow echt wel XD
    Nee vind de griekse muziek hier veel mooier :P

  • 02 Juli 2011 - 09:56

    Mam:

    Ik geloof dat ik alles mooier vind....

  • 02 Juli 2011 - 09:57

    Linda Hilbink:

    Dat denk ik nou ook weer niet :P

  • 02 Juli 2011 - 10:02

    Mam:

    Oke bijna dan :)

  • 02 Juli 2011 - 10:05

    Mam:

    Dat is Griekse radio met Engelse muziek!!!

  • 02 Juli 2011 - 10:06

    Linda Hilbink:

    Jep :)

    En ze draaien ook nog U2:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Artémida

Athene

Attica Park

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2011

Een na laatste dag...

16 Juli 2011

Scuba Diving!

15 Juli 2011

Laatste stage dag

14 Juli 2011

Locken bij de katachtigen

13 Juli 2011

De grote dag! Zwemmen met de dolfijnen!
Linda

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 44507

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 10 November 2011

Alweer Griekenland

27 Mei 2011 - 18 Juli 2011

Athene

Landen bezocht: