Hmm weekend :) - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu Hmm weekend :) - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu

Hmm weekend :)

Door: LindaHilbink

Blijf op de hoogte en volg Linda

02 Juli 2011 | Griekenland, Artémida

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen maar Laura sliep me toch iets te lang dus ik heb Laura wakker gemaakt met een opgeblazen handschoen met een gezichtje genaamd Nikitas. Ze schrok wakker en toen zijn we maar eens gaan eten. Na het eten zijn we op de laptop bezig geweest en was ik verder gegaan met mijn fotoboek :) Tegen half vier zijn we naar het strand gelopen en hebben daar een tennissetje gekocht. We stonden lekker in het zonnetje en half in het water te tennissen totdat er zon tuthola aankwam die een stukje verderop lag. Ze lulde wat in het Grieks dus ik begon net zo dom in het Nederlands terug te lullen. Toen ze haar zegje gedaan had zijn we weer verder gegaan. Toen kwam ze eraan met een emmertje met zand en gooide die over mij heen! Ze begon weer te schreeuwen en ze vroeg of ik engels sprak. Dus ik zei in het Nederlands terug niet voor jou. We zijn weer verder gegaan en ik hoorde die tuthola gewoon tegen haar 5 jarige kind ofzo zeggen dat hij onze tennisbal af moest pakken. Na een paar keer slaan lukte hem dat en hij gooide hem in de prullenbak. Laura sprak dat mens aan en begon een discussie in het Engels met haar. Ja ze werd nat van ons balletje. Dus ik er tussendoor, ja je gaat ook echt dood van een spetter water! We moesten van haar ergens anders gaan tennissen, maar we vroegen ons af of het strand van haar was enz. Na helemaal flauw te zijn van hun zijn we toch maar een stukje verderop verder gegaan. Maar na een tijdje hadden ze al weer gedonder onder elkaar dus dat was gewoon one happy family :P Daarna hebben we nog even lekker gelegen en ben goed verkleurd. Nouja, me benen, buik en uhm bovenkant zijn een beetje erg rood. Maar gelukkig voel ik er nu nog niets van. Morgen gaan we weer naar het strand om nog meer bij te kleuren want je moet natuurlijk wel kunnen zien dat we hier geweest zijn he:)
Owja we zouden vandaag moeten werken maar ik zag dat ze een nieuw rooster gemaakt hadden en daar stond op dat we vrij waren. Nou ja dan maar voor nood een dagje vrij :)

  • 03 Juli 2011 - 08:42

    Mam:

    Eigenlijk heb je dus gewoon gespijbeld!!!
    Als dat maar niet in je beoordeling komt :)
    Moeten ze zelf maar niet zo dom doen he?!
    Veel plezier vandaag. Geniet nog maar lekker van je vrije weekend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Artémida

Athene

Attica Park

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2011

Een na laatste dag...

16 Juli 2011

Scuba Diving!

15 Juli 2011

Laatste stage dag

14 Juli 2011

Locken bij de katachtigen

13 Juli 2011

De grote dag! Zwemmen met de dolfijnen!
Linda

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 44514

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 10 November 2011

Alweer Griekenland

27 Mei 2011 - 18 Juli 2011

Athene

Landen bezocht: