Zondag 3 juli - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu Zondag 3 juli - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu

Zondag 3 juli

Door: LindaHilbink

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 Juli 2011 | Griekenland, Artémida

Vandaag was niet heel anders dan gisteren. Hebben weer lekker uitgeslapen en ben daarna verder gegaan met het fotoboek. Daar zitten al heel wat uren in en ben ook nog lang niet klaar... Maargoed, tegen half 3 zijn we naar het strand gegaan en we waren er tegen 6 uur weer. We zijn weer lekker bijgekleurd :)
Zo weer verder met het boek en dan op tijd naar bed want morgen beginnen we weer met stage, ik ga naar de reptielen en Laura gaat naar de savanne. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat want ik kan me niet bedenken wat je daar een hele dag kan doen. Maar daar kom ik morgen wel achter :)
Jullie alleen iets later dan ik :P
Lekker puh :P

  • 03 Juli 2011 - 18:35

    Mam:

    Wat een leven. Dat gaat maar lekker naar het strand... En ik heb het zo koud dat ik de verwarming maar heb aangedaan (:

  • 03 Juli 2011 - 18:36

    Linda Hilbink:

    HAHA!
    Hier zetten we de airco aan op 25 graden en dat is gewoon koud nu!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Artémida

Athene

Attica Park

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2011

Een na laatste dag...

16 Juli 2011

Scuba Diving!

15 Juli 2011

Laatste stage dag

14 Juli 2011

Locken bij de katachtigen

13 Juli 2011

De grote dag! Zwemmen met de dolfijnen!
Linda

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 44506

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 10 November 2011

Alweer Griekenland

27 Mei 2011 - 18 Juli 2011

Athene

Landen bezocht: