Dinsdag 5 juli - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu Dinsdag 5 juli - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu

Dinsdag 5 juli

Door: LindaHilbink

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 Juli 2011 | Griekenland, Artémida

Vanmorgen begon goed. De bus was te vroeg... Dus terwijl we reden naar de haltes zagen we overal oudjes rennen die dan weer net de bus misten! Echt eindelijk weer een keer gerechtigheid! Ze mogen nu ook niet meer klagen trouwens dat ze moeten zitten in de bus want als je kunt rennen voor een bus kun je ook wel een half uurtje staan :)
Toen we al een eindje op weg waren raakte Laura een beetje in paniek want ze zag een controleur instappen! Die vent was zon sukkel dat hij zijn kaart met alle bustijden uit zijn zak had steken. Daardoor herkenden we hem en zagen dat ie inderdaad ook zon mooi buideltje voor had. Hij bleef een poosje praten met de buschauffeur alsof ze elkaar kenden. We waren al druk aan het kijken waar een stempelkastje was maar die zat vlak voor ons en daarvoor stond die man dus dan zou dat wel heel erg opvallen. Ook was er eentje achter ons, maar dan moesten we een heleboel mensen omverlopen, dus dat was ook geen optie. Dan maar wachten totdat je bij die halte uitkomt dat je een klere-end moet lopen en maar hopen dat die vent nog niet in beweging komt. Gelukkig was dit niet het geval en zijn we de bus ook maar snel uitgestapt toen we daar waren. We keken hoe laat was en zagen dat we net vijf minuten te laat waren voor de bus dus zijn maar gaan lopen. Nog geen vijf minuten later reed de bus voorbij! ****!!! Toen toch maar doorgelopen want wat moet je anders. Toen we over de helft waren toeterde er ineens een auto en stopte midden op de weg! We keken achterom en zagen dat dat Elina was van de dierentuin! We mochten mee met haar in de auto maar deze was slechts voor twee personen gemaakt dus dat was proppen. Zo zijn we aangekomen in de dierentuin en hier ben ik opzoek gegaan naar Andrea om met haar mee te gaan want Vasso van de reptielen was vandaag vrij dus ik ben met Andrea meegegaan want die zou de reptielen even snel tussendoor doen. Eerste hebben we alle katachtigen schoongemaakt en later zijn we naar de reptielen gegaan. Deze hebben we gevoerd en water gegeven. Daarna hebben we nog weer even met de kleine poema's gespeeld. Ze worden steeds groter en de vrijwilligsters die met ons mee waren willen ze eigenlijk aaien maar als ze te dichtbij komen terwijl ze nog niets doen is het alweer "Mi" dit betekend iets van nee ofzo. Echt hopeloos die vrijwilligsters :P Toen ze mijn bezem zagen vonden ze die wel heel erg leuk en daar kun je ook heel leuk naar toe springen. Dit was heel erg leuk en toen alles daar schoon was waren we klaar en konden we alweer gaan. Laura was ook al klaar dus hebben we nog even een lekker ijsje opgehaald en zijn naar de bus gelopen. Nu zijn we weer thuis in onze studio en lezen we een mailtje van Antonis naar Schils. Dit is een beoordeling over ons en die is zeer positief! Er staat niets slechts in! :D Hier zijn we natuurlijk heel erg blij mee. We gaan zo nog even lekker naar het strand :)

• 05 Juli 2011 - 18:12

Mam:

Fijn dat die beoordeling zo positief is. Ik had ook eigenlijk niet anders verwacht :)

• 05 Juli 2011 - 18:27

Linda Hilbink:

Ja we zijn wel goed :P

• 05 Juli 2011 - 20:07

Opa En Oma :

goed gedaan meid ga zo door die laatste paar weken

• 05 Juli 2011 - 20:43

Sannie:

Zo wij zijn ook weer terug uit Spanje,Gelijk even gekeken bij jou reisverslag.Zijn daar niet op internet geweest dus moet nog een boel lezen.Mooi dat je een goede beoordeling had.Nog een paar weekjes en dan zien we je weer.Achteraf gaat het snel.Heb nog even de foto's bekeken leuk hoor.We gaan als het hier een beetje redelijk weer is nog even een weekje met de caravan naar Heerde.We hebben hem al uit de schuur gehaald.Morgen eerst nog weer een familiegesprek in de Voorde over mijn moeder.Het gaat niet zo ze is weer terug in de voorde maar komt niet meer van het bed af.Ik denk dat Rene je wel al het een en ander heeft verteld.Nou ik ga maar eens slapen het was een lang dagje vandaag,om 6 uur al in de auto richting het vliegveld van Barcelona en oom 10 uur zaten we in de lucht.Veel plezier daar nog Groetjes Sannie