We mogen zwemmen met dolfijnen!!!!! :D - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu We mogen zwemmen met dolfijnen!!!!! :D - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu

We mogen zwemmen met dolfijnen!!!!! :D

Door: LindaHilbink

Blijf op de hoogte en volg Linda

06 Juli 2011 | Griekenland, Artémida

Vandaag ben ik weer meegeweest met Vasso, de vrouw van de reptielen. Antonis was daar natuurlijk ook weer te vinden dus ik heb hem vriendelijk bedankt voor zijn positieve mailtje naar onze leraar. Daarna heb ik hem toch maar eens gevraagd of wij ook mogen zwemmen met de dolfijnen want we hadden de dierverzorgers gezien op foto's met de dolfijnen en dat wilden wij ook wel heel graag. Hij begon te lachen en zei dat hij het zou vragen aan de grote baas van het park, als het van hem mocht dan had hij er ook geen problemen mee! Ik was al helemaal blij want dit was nog geen nee dus.. :) Toen ik dat tegen Laura zei werd ze al helemaal gek en ik moest het meteen laten weten als ik meer wist. In de grote pauze kwam hij bij ons en zei dat we beiden tegelijk met ze mogen zwemmen!!! We weten nog niet precies wanneer maar we denken volgende week ergens! We zijn beiden echt héél erg blij en hebben er echt zooooon zin in!!! Ook komt Mary, dit is een vrouw van het kantoor, mee want dat is tevens ook de fotografe van het park en ze is heel erg goed! Zodra we klaar zijn met het zwemmen kunnen we de foto's al ophalen en meekrijgen op een stickie of cd :D Owja ik was vandaag bij de reptielen, hier is niet veel boeiends gebeurd, weer alles schoongemaakt enz. en ik heb tussen de annaconda's gezeten om hun waterbak schoon te maken want die was echt asociaal groen. Je zag nergens meer wat de originele kleur was. Ik denk dat dat alles wel was voor vandaag.

  • 06 Juli 2011 - 16:43

    Sannie:

    Wat super mooi dat jullie met de dolfijnen mogen zwemmen,lijkt me heel gaaf.Ben benieuwd hoe het gaat en naar de foto's.Groetjes Sannie

  • 06 Juli 2011 - 19:44

    Mam:

    Ik mag toch hopen dat het niet van die grote annaconda's waren. Dat zijn toch wurgslangen????
    Met dolfijnen zwemmen lijkt me helemaal geweldig. Dat is wel uniek hoor.

  • 06 Juli 2011 - 23:13

    Gitta:

    Hoi!!! Leuk als jullie met de dolfijnen mogen zwemmen!! Lijkt mij geweldig vind het mooie dieren:-) verder nog veel plezier daar niet meer lang kom je weer thuis!!! Groetjes ons;-)

  • 07 Juli 2011 - 17:01

    Linda Hilbink:

    Nee ze waren niet zo heel erg groot... Een metertje of anderhalf ;)

    Wij zijn ook heel erg benieuwd en woensdag is de dag!:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Artémida

Athene

Attica Park

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2011

Een na laatste dag...

16 Juli 2011

Scuba Diving!

15 Juli 2011

Laatste stage dag

14 Juli 2011

Locken bij de katachtigen

13 Juli 2011

De grote dag! Zwemmen met de dolfijnen!
Linda

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 579
Totaal aantal bezoekers 44502

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 10 November 2011

Alweer Griekenland

27 Mei 2011 - 18 Juli 2011

Athene

Landen bezocht: