Donderdag 7 juli - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu Donderdag 7 juli - Reisverslag uit Artémida, Griekenland van Linda Hilbink - WaarBenJij.nu

Donderdag 7 juli

Door: LindaHilbink

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 Juli 2011 | Griekenland, Artémida

Vandaag ben ik weer met Vasso meegeweest naar de reptielen. Maar eerst hebben we de schildpadden buiten gevoerd. Ze krijgen complete maaltijd salades te eten die je kant en klaar kunt kopen in de supermarkt. Dus je moet eerst een heleboel zakjes openen voordat ze een keer genoeg hebben. Toen we hier klaar waren zijn we naar het reptielenhuis gegaan. Hier hebben we de dieren water gegeven en eigenlijk alles hetzelfde als gisteren inclusief die irritante piep kinderen! Hier valt echt niet mee te werken! Ze willen niets doen, als je ze een opdracht geeft doen ze het een minuut en dan vinden ze het niet meer leuk dus stoppen ze ermee. Je moet ze in de gaten blijven houden en je wordt gek van ze omdat ze echt nog geen minuut stil kunnen zijn! Nu genoeg over die irritante pubers.. We zijn vandaag naar Antonis gegaan om te kijken wanneer we gaan zwemmen met de dolfijnen en dat blijkt woensdag al te zijn! We hebben er echt héél erg veel zin in :D Toen we klaar waren ben ik nog even meegeweest met Nikitas en Elmos want die gingen nog even met het jonge valkje vliegen bij de cafetaria. Toen dat klaar was zijn we weer richting bus gegaan. Natuurlijk was deze weer te laat maar er waren nog wel twee plekken vrij naast elkaar... Het was helemaal achterin de bus en hier zaten alleen maar zwarte mannen. Hier zaten we dus tegenover en ze bleven maar kijken en soms viel hun mond open en vergaten ze die dicht te doen. Ik werd er al snel flauw van en ben met mijn hoofd op mijn tas gaan liggen. Een poosje later hoorde ik Laura; kun je weer rechtop gaan zitten? Want nu kijken ze mij aan. Dat heb ik even gedaan en ja hoor de ogen waren weer op mij gericht. Dit was zeer irritant dus we probeerden dingen te bedenken dat ze een andere kant op zouden kijken. Mijn idee; laat een boer. Zo gezegd zo gedaan. Na een goeie gelaten te hebben kreeg ik alleen nog maar meer aandacht, ook van de mannen erachter. Leuk dit werkt dus niet echt... Zeg maar gerust echt niet! En Laura maar lachen! Gelukkig duurde het niet lang meer totdat we bij onze bushalte waren en toen zijn we maar snel uitgestapt. Nu zijn we weer op onze kamer en gaan straks maar weer tv kijken op de laptop.

Morgen ga ik weer met de apen of de katachtigen mee want Vasso heeft weer een dagje vrij. Dus dat wordt weer gezellig :) Ook komen morgen de leeuwen dus ik hoop dat we die ook meteen mogen zien! En vannacht komen ook Aalt en Courtney aan dus daar gaan we het weekend mee doorbrengen :)

  • 07 Juli 2011 - 17:32

    Opa:

    je mag die zwarte mannen niet plagen hoor want die houden wel van die blondjes

  • 07 Juli 2011 - 18:58

    Mam:

    Schaam je je nou ook niet ?
    Een boer laten in een volle bus???
    Foei.
    Het weekend wordt vast gezellig met zijn vieren. De een na laatste in Griekenland.
    En volgende week woensdag wordt vast een van de mooiste dagen die je daar bent geweest :)

  • 07 Juli 2011 - 19:26

    Linda:

    Nee ik zou niet weten waarom;)
    Ik sta hun toch ook niet aan te staren?
    Maar Oke de volgende keer doe ik wel alsof ik niet helemaal goed ben.. Polio ofzo... Is dat beter?:p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Artémida

Athene

Attica Park

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2011

Een na laatste dag...

16 Juli 2011

Scuba Diving!

15 Juli 2011

Laatste stage dag

14 Juli 2011

Locken bij de katachtigen

13 Juli 2011

De grote dag! Zwemmen met de dolfijnen!
Linda

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 44505

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 10 November 2011

Alweer Griekenland

27 Mei 2011 - 18 Juli 2011

Athene

Landen bezocht: